Tuesday 22 March 2011

Permulaan..

Bercerita tentang diri aku..aku anak kelahiran bandar diraja Perak iaitu Kuala Kangsar...Arwah abah seorang guru manakala mak aku biasa la suri rumah..mempunyai 5 orang adik beradik dan aku opkoz yg paling manja apa lagi kalu bkn yg bongsu..

Tahun 2011 ni umo aku dh 30 tahun..tak sangka jap je dh jangkau umo 30an..rasa cam baru lg je aku dok terjun sungai sayong..sungai perak..kena rotan ngan mak sebab tak reti nk blk umah tau main je..itu semua kenangan waktu kecik2...rindu sgt zaman tu...

Sekarang aku dh jadi bini org dah..suamiku..AHMAD NAJIB BIN HALID..seorang yg amat memahami dan paling penting sanggup melayan semua karenah kepala angin ku...TQ and I LUV U SO MUCH.. kami mendirikan rumah tangga pada25 November 2005..kini dh hampir 6 tahun kami bersama..aku sangat bahagia dengan kehidupan aku sekarang..tambahan pula dengan kelahiran Puteri kesayanganku pada 23 Sept 2008...DAMIA NADHIRAH BINTI AHMAD NAJIB..pengikat kasih sayang mama ngan ayah..comel mcm mama...hehehehe...


Ini dulula aku share ngan kengkawan semua..aku akan update lagi di masa2 akan dtg..

No comments:

Post a Comment

KURSUS PROFESIONALISMA SETIAUSAHA PEJABAT 2019 KPDNHEP

Assalamualaikum semua.. Dah lama sis tak berceloteh di sini.. sangat bz smpi tade masa nk bukak blog..maklum la org skg mana main blog dh ...